Invitation til dialog-og informationsmøde med brugerne og husejerne på Grenaa Marina, torsdag den 23 november 2023 kl. 19
13. november, 2023 9:29
Vi invitere hermed til dialog-og informationsmøde i Sejlklubbens lokaler torsdag den 23 november 2023 kl. 19 med følgende dagsorden:
- Velkomst og præsentation af bestyrelsen.
- Valg af dirigent.
- Orientering om hvad der er sket siden sidste brugermøde 22/5 2023, herunder løsning på affaldshåndtering ved havnemester Lars W. Hansen.
- Orientering om budget 2024 ved økonomiudvalget Frede Frandsen.
- Orientering om vedligeholdelsesplan 2024-2030 og forskellige tiltag i samarbejde med forvaltningen i kommunen ved formanden for vedligeholdelsesudvalget Johnny Helboe.
- Hvad sker der med energitillægget i 2024 til fastliggerne og gæstesejlerne som brugerne blev orienteret om på sidste dialogmøde?
- Orientering om havnens forsikringsforhold, og hvilke forsiringer bør brugerne have ved Johnny Helboe.
- Forslag fra brugerne. Man er velkommen til at sende spørgsmål ind til bestyrelsen, som man ønsker behandlet på brugermødet. Send dit forslag eller spørgsmål den på mail til Sekretæren: fredefrandsen@stofanet.dk.
- Eventuelt.
Denne invitation er sendt på mail til klubberne, lagt på hjemmesiden og til husejere med e-mail adresser.
Med venlig hilsen
bestyrelsen og havnekontoret.