Invitation til dialog-og informationsmøde med brugerne og husejerne på Grenaa Marina. 20/11-2024
30. oktober, 2024 9:52
Invitation til dialog-og informationsmøde med brugerne og husejerne på Grenaa Marina.
.
Vi inviterer hermed til dialog-og informationsmøde i Sejlklubbens lokaler
onsdag den 20. november 2024 kl. 19 med følgende dagsorden:
1. Velkomst og præsentation af bestyrelsen.
2. Valg af ordstyrer.
3. Orienteringen om hvad der er sket siden sidste brugermøde 23/11 2023 ved formanden Johnny Helboe.
4. Orientering om budget 2025 sammenholdt med budget 2024 og regnskab 2023 ved økonomiudvalget Frede Frandsen.
5. Orientering om vedligeholdelsesplan 2024-2031 og forskellige tiltag i samarbejde med forvaltningen i kommunen ved formanden for vedligeholdelsesudvalget Johnny Helboe.
6. Havnemesteren orientere om sejlersæsonen 2024, driften af havnen og om fremtidige aktiviteter.
7. Forslag fra brugerne. Man er velkommen til at sende spørgsmål ind til bestyrelsen, som man ønsker behandlet på brugermødet. Send dit forslag eller spørgsmål inden 10/11 på mail til sekretæren: ff@grenaamarina.dk
8. Eventuelt.
Denne invitation er udsendt på mail til klubberne, lagt på hjemmesiden, facebook og lagt i husejernes postkasser.
Med venlig hilsen
bestyrelsen og havnekontoret.
Grenaa Marina